کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی

یارانه نهفته

 

♦️در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر دولت امتیازات ویژه‌ای را برای گروه هدف خود یعنی غیرمزدبگیرانی همچون روستاییان، کشاورزان،عشایر، رانندگان، قالیبافان، زنبورداران، زنان خانه دار، دانشجویان،سرپرستان خانوار، اعضای نظام مهندسی، اعضای نظام صنفی، دامداران، مشاغل مرتبط با کشاورزی، بیکاران، کارگران و سایر مشمولین قائل شده است🤔 

 

 ☝️دولت کارفرمای این صندوق است و دو سوم حق بیمه را بر عهده دارد و طبق محاسبات انجام شده متوسط دریافتی اعضای این صندوق 18 برابر متوسط میزان پرداختی آن‌ها می‌باشد. 

 

 🤔دولت یارانه پنهانی به مبلغ یک‌ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به هر فرد بیمه شده برای سال ۱۳۹۹، پرداخت می‌کند و هر ساله این یارانه افزایش هم دارد و سه خدمت اصلی بیمه‌ای شامل مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت را در اختیار افراد تحت پوشش قرار می‌دهد.  

 

👈امسال دولت همسان سازی میزان دریافتی مستمری را در این صندوق نیز اجرا کرد و بر این اساس مستمری‌ بگیران سالهای گذشته مبلغ یکسان تری با مستمری بگیران امسال که سطوح درآمدی هایشان هم یکسان باشد، دریافت می‌کنند.  

 

♦️فرد در دوران بازنشستگی تقریبا ۱۸ برابر آورده خود از صندوق بیمه اجتماعی دریافت خواهد کرد و این به دلیل نقش نهفته کارفرمایی دولت و یارانه نهان در دل این صندوق است.

 

 ✍براساس اصل 29 قانون اساسی برخورداری از تامین اجتماعی حقی همگانی است و دولت مکلف است از منبع درآمدهای خود و با مشارکت مردم نسبت به بیمه آنها اقدام کند، به طور کلی بیمه یعنی تامین آینده مردم و باتوجه به آنکه مردم روستایی و عشایری فاقد بیمه‌های کلان کشور هستند و باتوجه به آنکه اغلب این بیمه‌ها مخصوص کارکنان و حقوق بگیران است، دولت برای پرکردن این خلاء و توجه به اقشار غیر مزد بگیر و کم درآمد روستایی و عشایری در سال 83 صندوق بیمه اجتماعی را تاسیس کرد. بیمه در دنیای امروز جزء الزامات و برای همه مردم امری مهم و واجب است زیرا اگر بیمه نباشد آینده اشخاص به سختی تامین خواهد شد.

 

کارگزاری 52045 ارومیه روبروی مصلی خیابان محراب

سوالات خود را از ما بپرسید : 32371090 044

آدرس کانال: roostaa44@

آدرس اینیستاگرام:saba.roostaa52045

  آدرس سایت: www.hamiroostaa.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی