کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

هنرمندان صنایع دستی استان آذربایجان غربی از مزایای بیمه اجتماعی بهره مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ؛ صبح امروز سه شنبه مورخ 24/ 07/ 97 در پی بازدید مدیر صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان با مدیرکل آذربایجان غربی نحوه بهره مندی هنرمندان صنایع دستی استان از خدمات بیمه بررسی شد .

براساس این گزارش در ابتدای این مراسم مدیرصندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان آذربایجان غربی با اشاره به تفاهم نامه منعقده فیی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان مرکزی با بیمه اجتماعی کشور گفت : عقد این تفاهم نام فرصت بسیار مناسبی را برای بهره مندی هنرمندان صنایع دستی استانها از مزایای این بیمه فراهم نوده و امیدواریم بتوانیم با کمک اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان شرایط خوبی را برای هنرمندان صنایع دستی در تمامی شهرهای استان فراهم نمائیم .

یونس معزز توضیح داد : در حال حاضر تعداد 77000 نفر در سراسر استان تحت پوشش بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر قرار گرفته اند و با پرداخت حداقل هزینه از مزایای این بیمه در انحاء مختلف بهره مند می شوند .

او افزود : انجام تبلیغات محیطی و رسانه ای در خصوص معرفی خدمات بیمه اجتماعی نقش مهمی دارند اما باید گفت : بیشترین نحوه جذب علاقه مندان به بهره مندی از این بیمه چهره به چهره بوده که دراین زمینه آماده ایم تا از طریق کارگزاران رسمی بیمه نسبت به جذب هنرمندان صنایع دستی سراسر استان با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان همکاری نمائیم.

در این جلسه مدیرکل استان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرصندوق بیمه اجتماعی گفت : علیرغم پوشش بیمه ای صندوق برای 77000 نفر در سطح استان متاسفانه سهم هنرمندان صنایع دستی بسیار کم است و سعی خواهیم کرد تا این میزان افزایش یابد .

جلیل جباری تاکید کرد : ما آماده ایم تا با انجام تبلیغات لازم هنرمندان صنایع دستی را با مزایای بیمه اجتماعی آشنا کرده و شرایط را برای ایشان مهیا نمائیم.

در انتهای این جلسه مقرر شد لیست هنرمندان صنایع دستی توسط معاونت صنایع دستی استان در اختیار صندوق بیمه تامین اجتامعی قرار گرفته و تبلیغات محیطی و مکتوب در این زمینه صورت گرفته و صندوق نسبت به توجیح کارگزاران رسمی بیمه برای پوشش بیمه ای هنرمندان صنایع دستی سراسر استان اقدامات لازم را اجرایی نماید.

  • sima simanajafi

اعضای سازمان صنایع دستی بالای 18 و زیر 50 سال سن برای بیمه پردازی با در دست داشتن مدارک فوق به ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب مراجعه نمایند.

شماره تماس برای مشاوره رایگان : 32371090-044   

  1. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  2. یک قطعه عکس 4*3
  3. مراجعه خضوری به دفتر کارگزاری واقع در خیابان محراب و عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه


    اعضای سازمان صنایع دستی !!!‌ تنها با پرداخت ماهیانه  20 الی 40 هزار تومان مانند کارمندان دولت، حقوق بازنشستگی بگیرید.
  • sima simanajafi