کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی

من یک دانشجو هستم

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

دانشجویان

 

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر مشمولان و متقاضیان را تحت پوشش قرار می‌دهد و دولت نیز دو برابر سهم بیمه شده را هر ماه به عنوان حق بیمه پرداخت می کند.

  حداقل ۱۸ سال سن و حداکثر ۵۰ سال سن شرایط آغاز حق بیمه پردازی از سوی متقاضیان است.

 

بحث نقل و انتقال سوابق نیز برابر قوانین و تفاهم نامه های بیمه ای کشور امکان پذیر است، بر این اساس، کلیه بیمه شدگان به استثنای کادر نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات می توانند با رعایت ضوابط نسبت به تغییر صندوق بیمه ای خود به سایر صندوق های بیمه ای اقدام کنند.

بنابراین، اگر شما هم قصد دارید در ۲۵ تا ۳۰ سال آینده بازنشسته شوید و از حقوق و مزایای بازنشستگی و دیگر امکاناتی که قانون در اختیار بیمه‌پرداز قرار می‌دهد، استفاده کنید، از حالا باید بیمه‌پردازی در این صندوق را شروع کنید و پیش از ورود به بازار کار و استخدام در شرکت‌های دولتی و خصوصی و پرداخت حق بیمهٔ اجباری یا اختیاری، سابقهٔ بیمه‌پردازی خود را افزایش دهید.اکنون این فرصت در اختیار دانشجویان (چه دختر چه پسر) قرار گرفته است تا بتوانند پیش از ورود به بازار کار، به‌صورت بیمهٔ خویش‌فرمای اختیاری، حق بیمه‌پرداخت کنند تا سابقهٔ بیمه‌پردازی آنها برای رسیدن به سقف ۲۵ تا ۳۰ سال جهت دریافت بازنشستگی، سریع‌تر آغاز شود.

*فرض کنید شما ۲۱ سال دارید و سال سوم دانشگاه هستید. ۳۰ سال دیگر، شما ۵۱ ساله خواهید شد و در این سن حقوق بازنشستگی دریافت خواهید کرد.حال اگر در سن ۲۷ سالگی و پس از گذارندن مقطع کارشناسی ارشد و خدمت سربازی، وارد بازار کار شوید و تازه بخواهید شروع به بیمه‌پردازی کنید، عملا ۶ سال را از دست داده‌اید و در سن ۵۷ سالگی، بازنشسته خواهید شد.

اکنون شما می‌توانید با پرداخت مبلغ حداقلی بین 23 تا 55 هزار تومان، به‌عنوان دانشجو، به جمع بیمه‌پردازان بیمه اجتماعی بپیوندید و از مزایای آن درحین تحصیل استفاده کنید. این فرصتی فوق‌العاده است که درصورت نداشتن سابقهٔ بیمه، از همین فردا، نسبت به شروع آن اقدام کنید و بخشی از درآمد و هزینه‌های ماهانهٔ خود درطول تحصیل را صرف پرداخت حق بیمه کنید. شما ارزش این کار را در سال‌های پایانی منتهی به بازنشستگی خود درک خواهید کرد.اگر به هر دلایلی استخدام نشدید یا در جایی مشغول نشدید که کارفرما برای شما حق بیمه واریز کند و این سوابق را انتقال دهید و در این بیمه ماندگار شدید هم میتوانید از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و فوتی استفاده نمایید.

بیمه خدمات درمانی این صندوق یا از طریق بیمه خدمات درمانی روستایی یا از طریق بیمه سلامت ایرانیان می باشد.

بیمه دانشجویی را جدی بگیرید تا زودتر بازنشسته شوید و حق بیمهٔ کمتری را به‌نسبت سال‌های آینده پرداخت کنید.

سوالات خود را از ما بپرسید : 32371090-044 

  کارگزاری 52045 ارومیه روبروی مصلی خیابان محراب

آدرس کانال: roostaa44@

آدرس اینیستاگرام: b.roostaa44

  آدرس سایت: www.hamiroostaa.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی