کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی

دارندگان دفترچه های روستایی

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۰۷:۵۵ ب.ظ

دفترچه روستایی

♦️ قابل توجه تمامی دارندگان دفترچه های درمانی روستایی و سلامت شهری
☝️دفترچه درمان روستایی، در میان تمام دفترچه ها، بهترین نوع دفترچه است چون دفترچه های درمان روستایی بیش از ۹۰ درصد هزینه های درمانی را جبران می کند در حالی که دفترچه های تامین اجتماعی که امروز جزو ویترین دفترچه های درمانی کشور محسوب می شود حداکثر ۳۰ درصد، جبران هزینه می کند و ۷۰ درصد فرانشیز دارد.
👈نظام ارجاع در دفترچه های درمان روستایی: این به معنای مهر زدن دفترچه نیست و کار آن کارشناس، بهورز و یا متولی درمان، مهر زدن نیست بلکه کارش درمان است  ودر صورت عدم توانمندی درمان باید به بالادست ارجاع دهد. یکی از مشکلاتی که در کشور با آن درگیر هستیم، وقتی با یک سرماخوردگی که به عنوان مثال با ۵۰ هزار تومان درمان می شود به نزدیک متخصص می رویم و به جای ۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می کنیم و چند برابر هزینه برای دولت و نظام ایجاد می نماییم و به همین دلیل در  نظام ارجاع ابتدا می بایست بستر و لایه اولیه، درمان انجام گیرد.  
♦️در بیماری های اورژانسی نیازی به ارجاع نیست که در این مواقع، در بیمارستان های دولتی کار بستری انجام و بعد امورات مربوط ارجاع  انجام می گیرد و تسهیل گری تا آنجا پیش رفته که در بیمارستان ها، فردی مستقر شده که همانجا کارهای ارجاع را انجام می دهد.
☝️متاسفانه یک بعد روانی در بحث دفترچه های درمان روستایی داریم در صورتی که باید بدانیم با ارزش ترین دفترچه درمان در حال حاضر کشور، دفترچه های درمان روستایی است. دفترچه های بیمه های همگانی نیز در آینده تحت نظام ارجاع درخواهند آمدند، همان گونه که الان در کشورهای پیشرفته دنیا نیز نظام ارجاع داریم و فرد می بایست از کانال پزشک خانواده اقدام کند.
✍یکی از مسائلی که هنوز در کشور باقی مانده است بحث بیمه های اجتماعی است، ۵۰ درصد نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی، بیمه های درمان بود که حل شد اما بحث بازنشستگی، ازکارافتادگی و یا مستمری های فوت که از آنها به عنوان نیمه دوم نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی یاد می شود متاسفانه هنوز در کشور ما به صورت فراگیر وجود ندارد.
✔بیمه های اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال ۸۴ با هدف و ماموریت چتر تامین اجتماعی برای ساکنین مناطق روستایی و عشایری فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه توده ی عظیمی از اقشار مردم، با عناوین مختلفی شامل این بیمه می شوند.
♦️بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان اولین ثمره قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

کارگزاری 52045 ارومیه روبروی مصلی خیابان محراب

سوالات خود را از ما بپرسید : 32371090 044

آدرس کانال: roostaa44@

آدرس اینیستاگرام:saba.roostaa52045

  آدرس سایت: www.hamiroostaa.ir
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۱۰/۱۲
  • ۱۲۰۴ نمایش
  • sima simanajafi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی