کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

کارگزاری 52045 بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید./ ارومیه- روبروی مصلی انتهای خیابان محراب / شماره تماس 32371090-044

با ماهیانه 50 هزار تومان مانند کارکنان دولتی بازنشسته شوید و حقوق بگیرید.
کارگزاری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ارومیه واقع در ارومیه، روبروی مصلی انتهای خیابان محراب آماده فروش خدمات بیمه ای به افراد واجد شرایط (بالای 18 و زیر 50 سال سن) با کمترین هزینه می باشد.
#بیمه_روستایی

ثبت نام جوانان با مشاغل مختلف

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۲۲ ب.ظ

جوانان

 

☝️هزینه بالای برخی بیمه‌های مطرح کشور زنگ خطری برای بازماندگان گروه‌های کثیری از جامعه غیر مزدبگیر و نظام رفاهی کشور است.

 

♦️صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر یکی از دستاوردهای کشور به منظور حمایت از اقشار جا مانده از سایر بیمه ها و فعالین بخش کشاورزی، روستایی،صنایع دستی، قالیبافان، زنبورداران، زنان خانه دار، کارگران،دامداران، رانندگان و ... است. با توجه به آنکه اغلب بیمه شده‌های کشور تحت نظر سازمان‌ها و نهادها قرار دارند و از طرف دیگر افزایش حق بیمه سازمان تامین اجتماعی موجب شده که بخش بزرگی از جامعه کارگری به دلیل عدم توان در پرداخت حق بیمه نتوانند پوشش بیمه‌ای داشته باشند.

 

♦️خوشبختانه در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه شدگان با استفاده از یارانه‌ای که دولت در آن پرداخت می‌کند، میتوانند با کمترین حق بیمه تحت پوشش بیمه قرار گیرند و آینده خود را تضمین کنند چرا که دو برابر حق بیمه توسط دولت پرداخت می شود.

 

♦️صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چتر حمایتی است که توسط دولت برای مشمولین این بیمه ایجاد شده است و شرط سنی برای ثبت نام بالای ۱۸ سال سن و زیر ۵۰ سال سن است.

 

♦️طرح همسان سازی و افزایش 52 درصدی مستمری مستمری بگیران صندوق موجب اعتماد سازی و تبلیغ بسیار خوب برای این صندوق شد و باعث اشتیاق بیشتر افراد برای ثبت نام در این بیمه شده است.

 

☝️پس شمایی که هنوز بیمه بازنشستگی مادام العمر ندارید فرصت ثبت نام در این بیمه را از دست ندهید😉😊 

 

کارگزاری 52045 ارومیه روبروی مصلی خیابان محراب

سوالات خود را از ما بپرسید : 32371090 044

آدرس کانال: roostaa44@

آدرس اینیستاگرام:saba.roostaa52045

  آدرس سایت: www.hamiroostaa.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی